🎂 Aniversari als Dips: moltes felicitats, S!
Fa uns dies vam viure un dia molt especial a la llar celebrant l’aniversari del S. 💛
Va ser una jornada plena de somriures, emocions i moments compartits amb els companys i companyes, que el van acompanyar en aquesta celebració tan significativa. Els aniversaris són una oportunitat per aturar-nos, reconèixer cada infant i celebrar el seu creixement dins la nostra petita gran comunitat.
Volem agrair especialment a la seva família, l’esmorzar que van portar per compartir plegats. Un detall que va fer encara més especial aquest matí de celebració. 🌿
Des de la llar ens sentim afortunades de poder acompanyar els infants en aquests moments tan importants i de veure com creixen dia rere dia.
Per moltes voltes al sol més, S! ✨ Que continuïs descobrint el món amb curiositat, alegria i moltes ganes d'aprendre.